Kampanja "Honor at Sea" uskladila je raskošni luksuz, bratstvo, drugarstvo i viteštvo Chivas s vrhunskim sportom jahačkih utrka.
Kako bismo potaknuli interakciju s markom, pristupili smo razvitku interaktivne simulatorice jedrenja s trkačkim stazama Antigua.
Proizvođač Chivas alkoholnih pića kreirao je kampanju događaja uživo pod nazivom "Chivas interaktivno jedrenje".
Ideja je da se korisnici naviknu na Chivas showroom, i kroz interakciju (igranje) upoznaju se s markom i temeljnim vrijednostima, te na kraju ostave svoje podatke.
Izazov je bio: privući korisnika, dovesti ga u igru, pokupiti kontaktne podatke. Tehnička pozadina cijele priče također je trebala biti omogućena. Budući da je sam događaj bio iz različitih zemalja, a izvodile su ga razne lokalne agencije. Na kraju događaja trebalo je stvoriti segmentiranu bazu podataka na tržištu.
Za početak smo udružili Kubo na kreativnom dijelu i korisničkom sučelju. Nakon što je napravljen dizajn aplikacije i sama igra, napravili smo razvoj i dijelova i pozadinske aplikacije.
Cijeli projekt rađen je u rekordnih 60 dana, a to je kreiranje interaktivnih igara i aplikacija, u vrlo kratkom vremenu, od skice do implementacije.
Klijent zadovoljan. A slike govore više od riječi :)
Interaktivna jedriličarska igra dizajnirana je tako da privuče odrasle i promovira ključne poruke branda. Promocije koje uključuju interaktivne igre iznimno su zanimljive za sudionika i zato se marka poruka komunicira s puno većim učinkom nego kroz tradicionalnije vrste oglašavanja.