Etnografski muzej je ustanova otvorena najširoj javnosti kojoj je glavni cilj očuvanje etnografske baštine i kulturnih identiteta te razumijevanje svijeta u kojem živimo. Glavni zadaci muzeja su sustavno prikupljanje predmeta narodne kulture, njihovo čuvanje, muzeološka obrada, stručno i znanstveno proučavanje i izlaganje. U ostvarenju svojih ciljeva Muzej komunicira s posjetiteljima, ustanovama, zainteresiranim zajednicama i korisnicima i potiče prihvaćanje etnologije kao znanosti o čovjeku i njegovoj kulturi.
U Etnografskom muzeju je predstavljena izložba Smotre folklora i simboli identiteta gdje je prikazana tradicijska kultura i folklorno stvaralaštvo u Hrvatskoj. Izložba je prikazana povodom obilježavanja Međunarodne smotre folklora koja se održava u Zagrebu već pola stoljeća. U jednoj od izložbenih cjelina predstavljeni su različiti oblici narodnih nošnji, njihova izrada te kulturno-umjetnički utjecaj na povijest folklora.
Etnografski muzej se odlučio upotpuniti prezentaciju svoje izložbe Smotre folklora i simboli identiteta s multimedijskim sadržajem i interakcijom. Cilj projekta je ponuditi posjetiteljima mogućnost upoznavanje s izložbom, pregleda digitalnih publikacija, te edukacije kroz zabavu.
Isporučiti kvalitetno vizualno impresivno, a istovremeno troškovno isplativo rješenje multimedijske prezentacije koja će biti odlično primijećena i prihvaćena od strane posjetitelja Etnografskog muzeja.
Rješenje je bilo potrebno opremiti paketom centralno upravljanih multimedijskih aplikacija te je u kreativnom dijelu projekta bilo potrebno proučiti tematiku izložbe, razviti vizualni sadržaj i dizajnirati korisnička sučelja.
Uz primjenu naših proizvoda: PandoPad® Manager, PandoPad® Applications i PandoPad® FLOOR jedinica realizirani su svi interaktivni servisi potrebni za informiranje i predstavljanje izložbe. Postav muzeja izuzetno je skladno osmišljen s posebno izrađenim vizualnim identitetom izložbe čiji su grafički elementi korišteni pri izradi interaktivne prezentacije.
Interaktivni kiosk sadrži set PandoPad aplikacija koji pruža osnovne informacije o izložbi, mogućnost testiranja znanja kroz zabavan sadržaj, slanje e-razglednice, itd.
Na ovom primjeru vidimo aplikaciju PandoPad® eCard Selfie putem koje korisnici mogu odabrati jednu od ponuđenih slika i pomoću integriranog e-mail sustava poslati virtualnu/digitalnu razglednicu.
Pravila igre PandoPad® Puzzle su jednostavna i djeci intuitivna. Izazov je složiti fragmente slike s različitim nivoima kompleksnosti. Ova PandoPad aplikacija može se brendirati i jednostavno vizualno prilagoditi potrebama klijenta.