Krapinsko-zagorska županija Turizam

Multimedijska rješenja turističko informativnog centra Krapinsko-zagorske županije

Kako bi pridonijeli razvoju turizma koji je ujedno i prioritetna gospodarska grana razvoja cijele županije, Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije opremila se različitim multimedijskim rješenjima, aplikacijama i sadržajima koja svojom raznovrsnošću mijenjaju tradicionalni pristup promoviranja individualnih destinacija. Centralna prezentacija nalazi se u Turističko informativnom centru u Roses Designer Outlet-u gdje je turistima omogućeno da na jednom mjestu, na zabavan i moderan način, dobiju mnoštvo korisnih informacija o turističkoj ponudi Hrvatskog zagorja. S istim će se informacijama turisti zasigurno s veseljem uputiti u stvaranje uspomena koje će zauvijek pamtiti i podijeliti s najbližima.

Činjenica da je Krapinsko-zagorska županija najuspješnija destinacija kontinentalne Hrvatske govori puno o raznolikoj ponudi, broju noćenja turista te dnevnim obilascima različitih destinacija. U svrhu promocije i objedinjavanja svih ljepota ove regije, Županija permanentno razvija projekt pod nazivom „Bajka na dlanu“ u okviru kojeg se provodi niz aktivnosti. Unutar projekta, turisti mogu istražiti razne destinacije i zanimljivosti poput toplica, dvoraca, rimskih cesta, agroturizama, muzeja, crkvica, pješačkih i biciklističkih staza, itd. Kao ključne turističke ponude ističu se: netaknuta priroda, bogata kulturno povijesna baština te gastronomski specijaliteti koji Zagorje čine prepoznatljivom, jedinstvenom turističkom destinacijom ne samo u Hrvatskoj nego i puno šire.

Pozadina

Slijedeći smjernice županijske strategije razvoja turizma,  Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije odlučila je modernizirati i digitalizirati informacije o  turističkoj ponuda putem koje će se kvalitetno unaprijediti informiranje o uslugama, novostima, događanjima, i raznolikom sadržaju županije. U tu svrhu donijeta je odluka o projektu realizacije multimedijske prezentacije, razvoja multimedijskih rješenja, aplikacija i sadržaja kao dio informativne i turističke ponude turističko informativnog centra u Roses Designer Outlet-u.

Izazov

Izazov ovog projekta bio je osmišljavanje različitih multimedijskih rješenja koja bi proširila i digitalizirala sadržaj u svrhu povećanja atraktivnosti lokacija županije uz očuvanje prirode i održivi razvoj. To naravno uključuje razvoj informativnog i zabavnog turističkog sadržaja, ali i edukativnih  materijala kako bi se povećao broj domaćih i stranih posjetitelja, povećale gospodarske aktivnosti u okolini te povećala prepoznatljivost Zagorja kao jedinstvene turističke destinacije.

Naš pristup

Naš pristup bio je razviti digitalne sadržaje i opremiti turističko informativni centar raznim zabavnim aplikacijama koje promoviraju određene ponude kraja putem multimedije. Također je bilo potrebno osigurati atraktivnost i funkcionalnost prostora turističko informativnog centra pomoću unutarnjeg i vanjskog multimedijskog postava, ali isto tako osigurati da se sav sadržaj bude prikazan i upravljan pomoću našeg PandoPad® Manager sustava za upravljanje sadržajem.

Rješenja

U sklopu vanjskog multimedijskog postava centra, isporučen je PandoPad® interkativni kiosk  s aplikacijom Photo Spot u prvom planu, te VR (virtualna stvarnost) naočale za virtualnu vožnju biciklom koje projiciraju tematske 360° video sadržaje. U sklopu unutarnjeg postava centra, isporučene su dvije PandoPad® WALL jedinice od kojih jedna sadrži mnoštvo informativnih i zabavnih aplikacija dok druga sadrži dvije interaktivne igre koje koriste kameru za upravljanje pokretom. Također je izrađena i mobilna aplikacija (turistički vodič) koja koristi AR (proširenu stvarnost/ augmented reallity) kako bi prikazala određen sadržaj skeniranjem QR kodova s turističkih mapa županije. Na kraju, kao centralno mjesto za upravljanje svim sadržajem isporučen je i naš PandoPad® Manager sustav i veliki paket PandoPad® Applications.